hej vänner! vad ni har saknat mej ;P

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

oki, tänkt lägga inlägg varje dag men det har varit försent lr så har jag inte hunnit, planerat dåligt.
så får berätta lite om mina dagar nu =)

i fredags var det utgång som gällde! en arbetskamrat hade spelning å vi hade riktigt ql =D




och i lördags var det fotboll.
söndag - kommer inte håg haha kanske bara var hemma å glodde satc =)

men
i måndags så städade jag ut min gamla lägenhet =D
jag har ju sagt att det skulle bli så ql den dagen och att ngn skulle få present oxå =D
så, min fd granne fick en present!!! OCH JAG HAR INTE GARVAT SÅ MKT PÅ LÄNGE SOM DÅ !!!
ställde den utanför hennes dörr- kan tyckas barnsligt men jag bara busar lite ;) Å JAG ÄLSKAR ATT BUSAS !!
sen att hon inte uppskattade den, som jag märkte på mitt mobilsvar- d e ju en helt annan 5a =P



och igår var jag på gymmet med JOSSE H innan jobbet..helt slut av det passet!!! när jag sluta jobbet 20 stack jag sen direkt till Kamals studentfest =D så big bara boom ql !
hahahahaha dom älskar mej ;P å jag dom, asså samsams familj ;)



ikväll så är det, om inget ändras, VIN PÅ STAN med sadina efter jobbet =)

på tal om jobbet. gårdagen på jobbet kan vi beskriva så här! riktigt roligt med bus på min skönhets bekostnad =D HAHAHAHAHAHAHAHAHA jag har nog aldrig blivit så ful på ngt kort någonsin!

Det är den klassiska - min mkt roliga kollega dennis, tar en hemsk bild på mej med min mobil, skojjar om att skicka OCH GÖR det. till en person jag inte ens känner! haha, jag har bara träffat denna tjejen 1 ggn!
när jag såg det föll jag ihop av garv!! jag verkligen grät så mkt jag skratta! =)

jävla skit va roligt det va..helt i chock =) och jag kan inte ge igen på ngt vis heller. d stinker ju... får komma på ngt ... ngt....jag vet inte..skit, måste ge igen =)

så här ser jag ut på jobbet ( inte denna bilden jag snackar om)


SÅ, ha en trevlig dag min famili å annat folk =)
passa på å njut av solen =)

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0