jagad av vildsvin

Åååå vildsvin... AAAAA

hahah men det var lite kul iaf.. Men inte just då men efteråt e de ganska så kul... haha

Jag, Älsk och Trym var ute och cyklade i förgår för att leta upp en sjö i närheten av här vi bor nu.. Vi hittade sjön efter ett litet tag men innen dess så hittade vi vildsvin med ungar och samtidigt blev jag jagad av de stora svinet.
Jag stod med cyklen ner för backen när svinet sprang mot mig.. Lite halft panik där.. haha men men ingen skada skedd.

Helgen hemma i Halland var bra.. Mkt lugn och bra.. Inget stressande fram och tillbaka.
Hann ändå träffa en del folk. :D
Å så hant vi me GeKås me.. hehe <3 Hittade lite kläder.. :D

Ååå  ja så fyller ju lillebror år imorgon och han ska jobba. tufft för han.. hehe
Du bror du får en liten paket när vi ses nästa gång.. KRAM

Nä nu ska jag gör något.. Kanske sitta kvar vid tv ett tag till eller göra mig klar inför jobbet och köra inom skopunkten innan jobbet.. hehe ;)

Å föresten så har vi en moster Marianne som e grym på blommor. <3

Love you all

M!ch£ll£

Kommentarer
Postat av: Yasmine

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

hahahahahahaha



TUR att ni inte skadades för då hade d inte vatt lika kul!!!



Men nu va d schweeeeeen kul!! hahaha

2011-06-02 @ 11:33:37
Postat av: Yasmine

Jag kan verkligen se din min framför mig hahaha

stå där och sen ba.. OH SHIT

2011-06-02 @ 11:34:09
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

hahahah jag hade kissat ner mej!!!!

2011-06-02 @ 20:20:04
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0