just nu, sågar dom i stål i min lägenhet

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

jag blev väckt idag vid 8.30...ganska bra tid ändå faktiskt. men fick springa fort in på toa med täcket om mig haha. tur man hade sina träningskläder där inne så man hade några kläder på sig när man gick ut.
snickarna kom. nu är dom i full gång å sågar ut för rören i kylskåpet å det som ska bytas =D

har tvättat lite innan så jag slipper lukt från det stället iaf ;P


hahaha se så "rent" det blev ;) jaja, jag gjort det bästa !

Å SÅÅ "gay" den ene lille killen e lr!!!!! han ser ung ut och han har sina snickarbrallor på..hängslen ordentligt åt satta i ett finfint kryss i ryggen..en liten tunn kropp till detta. en tight tröja som åkt upp ordentligt å en liten buttkrack.

inte menat illa såå, men e d inte lite snyggare med bredare killar i snickarbrallor ?!?!?!?!?!?!? han såg så mesig ut =D HAHAHA
**********************************************
HAHAHAHAHAHA nu kom han hit igen !! asså.. FÖRLÅT men det ser så meeesigt ut! han ställer sig med bena brett i sär å sätter händerna i midjan så armarna står rakt ut!!!! Sicken liten spännis han e! HAHAHAHAHAHA han ser för rolig uuut !! =D


∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0