men hej !

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

jag ligger i sängen jag. lite trött sådär...
ska käka lite ( gissa nu =) glass, chokladsås, banan, grädde å maräng = marängsviss =)
just nu the big bang theory på tv- sen ikväll GISSA VAD!!!!! FALK! =P
jag kommer, ikväll, vara den stalker som yasse e rädd att jag e när det gäller JOEL KINNAMAN ;P ;D =P :)




btw, om ni missat så e jag nu mera 26 år gammal sen i söndags =)
jag har nu 4 år på mej att hitta en dum jävel som vill göra mej gravid, köpa mej ett hus, låta mej leva som jag vill å acceptera det å ändå gilla mej ;) men viktigast av allt - göra mej lycklig ;P hihiiiii

näääädååå, så farligt e d inte. jag har bara fått lite nojja för var alla min år har tagit vägen å vad jag gjort. inte för vad som komma skall. det är jag inte orolig över,  ännu iaf =)


PUSS PUSSSSS PUSSS ♥

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ
Trackback
RSS 2.0