mmm midsommar med jordgubb och grädd

ψΔςΜ↑η€


Min dator har nog virus lr något så får be André fixa den eller lämna in den som Simona säger..
Jag måste ha tebax min allt!

Jag håller på att skriva lite Avtal som sedan ska skrivas på av de fotografer vi ska ha under youth area.
Jag får skriva nya avtal hela tiden för att de ska passa till de som ska skriva på vilket kan kännas lite rörigt, men d e lika bra antagligen!
Förra veckan va rätt lugn på jobbet, men nu finns det en del att fixa igen:)

Grattis till båten Mich:)
Det blir åka ut i båten tur med mig i sommar nu då:)

Mitt midsommargäng!!
Vi hade det Awesome!
Precis som en midsommar ska vara!





ψΔςΜ↑η€

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0