SOMMAR!!!!!!



Det har varit en räktig nice helg!!

I fredes hade jag Uppsats seminarium vilket gjorde mig lite nervös!
Jag satt hemma i bilen och pluggade för att göra mig redo.. sen lämnade jag pärlan och gick till skolan tihi..


Sedan blev jag hämtad av El Papo och Mammi Susanne + Wick direkt när skolan va slut och det bar iväg till Ullared där vi Grattade André på hans dag!!
Och sedan åkte vi hemåt och fikade på Roberts där vi även mötte upp Simona som kom med tåget


I lördags var det ju bl.a. att fira Matin i Fyllinge och sedan utgång i H-stad


I söndags har det varit strand!


Stekhet Bal! (svettig!!)
Och efter balen åkte jag Simona och Wick hem till Pappa och grillade och hade d mys!


I mondags mer strand


Kort i Köpinge hos March mom and dad:)


Sen hade jag en underbar Måndag till tisdag hoss Joss mom and dad i Laholm:)
Där vi bl.a. grillade


Spelade kubb


Med en behövlig Drick avbytarbänk i vårt lag haha




En mkt trött lennart som precis gjort en stor insats för team Neverlose varav den dåliga hållningen!
Behöver klart lite påfyllning för ny energi och ännu mer välbehövliga insatser!


sen grillades det Nattamat! Där jag och Baba Lennart var grillmästare:)


Sen va det upp på morgonen och åka till H-stad där jobbet väntade!
Fint seg var man där under dagen;)

Och en liten sång på d..

Kultiration – Mamma


Kommentarer
Postat av: Tess

Sommar!! Love it! :)



Hoppas allt e bra med dig! Puss

2011-06-08 @ 16:44:59
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0