Back after Joggisch

ψΔςΜ↑η€


Ny duschad efter joggingpass på galgberget:)
I dag va en ovanlig jogging dag! Första stegen jag tog kändes helt underbara..
Det ska nog inte bli så svårt att dra ut och jogga ibland.

Gick förbi Nissan påvägen hem




Dagens låt är
Sara Varga – Spring för livet
Den är grymt bra!
Har spelat den ett antal gånger i dag.
Jag har hört att hon sjunger om ett tidigare förhållande där hennes pojkvän misshandlade henne.


Jag funderar på om jag ska köra någon form av sockerstopp April månad!
Vad tycks om detta?

ψΔςΜ↑η€


Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

spring spring, bara du springer motion =)

2011-03-30 @ 22:46:27
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0