ghjklöä

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

tror min kropp säger ifrån lite nu.. börjar lite lugnt med öm mage...som om jag fått ett stort blåmärke lr typ håll ... och med näsblod som kom igår när jag räknade in kassan..bläää va äckligt. men inte samma fors som vanligt =D
D nice!
men d e inte bara min träning- knappast! d e för min dåliga sömn å mat MED min träning.

så igår tog jag d lugnare på bandet, dela upp 30 min på 15/15 gång /spring.
blev inte ens anfådd HAHAHA =D suveränt

mina steg för gårdagen blev 16 900+

¸.ღ.•* ♥ *•.ღ.¸¸.ღ.•* ♥ *•.ღ.¸¸.ღ.•* ♥ *•.ღ.¸¸.ღ.•* ♥ *•.ღ.¸¸.ღ.•* ♥ *•.ღ.¸¸.ღ.•*

åååh, saknar Veinge nu när du la upp bilderna yasse
så jädrans mysigt, t.o.m André blev mysig HAHA kanske inte den snyggaste bilden på honom ;)

haha vet ni vad jag drömde!?!! jag hade klippt den korta frillan igen, jag tog mej i håret å drog en lättad suck i morse dkfåpw

fått hem mitt nyare bankkort =))
så fint. inte fattas d delar lr lååånga sprickor som dela kortet =D
JAG GILLAR DETTA KORTET FÖR BANKEN GER FORTFARANDE 25 ÖRE VARJE GGN JAG DRAR KORTET TILL wwf
tänk så många 25öringar dom fått betala pga mej i alla dessa år som jag haft kortet =D


nu ska jag leta upp lite sjuka låtar

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0