Gillart ;)

Hahahaha skön bild på mig och your guy Simsim. vi hade en mkt trevlig fika stund.

Johnnie kom hem igår efter jobbet med ett hack på knogen.. Ööööörk.
Han var kvar efter jobbet och fixade lite med mersan bussen och skulle kapa något när handen kom i mellan.
Det blev som tur var inte något stort hack men det såg så in i bomen äckligt ut. Å det såg ut att göra oerhört ont. Jag hade inte pallat med det kan jag säga.
Hacket var ca 1cm långt och gjupt ända ner till benet.
Johnnie bad mig att tvätta lite i såret när han höll i sär det men jag VÄGRADE. Jag sa "håller hellre än att tvätta". Jag särade lite på såret och tittade bort hela tiden. Var nästan så att jag mådde illa. Usch

Älsk åkte till jobbet idag ändå fast att han bara har "en" hand. När jag pratade med honom tidigare så var han ute och provkörde en bil. Han sa att han kan fixa små saker på bilar då det bara behövdes en hand.
Får se hur dagen varit när han kommer hem ikväll.

Om ni läst min blogg så har ni lite koll på hur det går med mitt jobbsökande. Jag sökt lite jobb och även fått några svar tillbaka. Även ifall vissa svar e negativa så e det ia bättre än inga svar tycker jag.
Arbetsförmedligen ringde mig igår ang Tälje Tillväxt. Tyvärr så hade de inge jobb till mig nu men jag var en av de starkaste kandidaterna så hon skulle spara mina uppgifter och CV och hoppas på att det snart kommer in ett jobb som skulle passa. Bra de ju :D

Idag ringde en annan från arbetsförmedligen och frågade om jag var intreserad av att skicka en ansökan till swedbank om att få praktik där. Å klart jag e de. Så nu ska jag försöka få ihop en bra ansökan och skicka den till henne. Hon kommer välja ut kanske 10st ansökningar och skicka de vidare till Swedbank och de kommer i sin tur kalla in 5st på intervju.

Oj det blev en hel del i detta inlägg.. haha

Yass jag ska se om jag kan ta ett kort på Johnnies hand när han kommer hem så du ska få se hur de ser ut som du sa att du ville. Ingen trevlig syn inte.



Love You All

Your sister M!ch£ll£

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0