det här e inte vackert..hahahaha

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ


alla visste, jag fega som tusan på strecken =) trodde d skulle bli för svårt =) haha
hmm nu klura på en annan bild =)

så länge..EXCELLENT tess, mille å yasse ;)


vart finner man dessa magra å stela dåååå??
MMM. hoppas den e klurig =)
annars ska jag ta en bild inte ens ja vet va d e =P

mille, du borde byta virusprog. öppnar du mail som ser knäppa ut? typ jannes mail. Hans mail hade ngt konstigt för sig där ett bra tag!

gillar låten yasse..go! jag vill se fula kläder..haha 90-talet e sååå fult! speciellt alla dessa vita å silvriga, praselbyxor å "rymdkläder" !! hahahaha

kolla noga nu vad jag hittade för bilder =D




Snygg stil denna tösen hade va !?!? ;D

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA XD
jag skrattar sönder mej!!!!


∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ



Kommentarer
Postat av: Michelle

det e ju statyn vid lagan på gröningen.

2011-03-20 @ 12:02:19
URL: http://miche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0