härligt väder vi har ;)

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

japp japp.. precis kommit hem efter en dag på stan å kvällsmys i mölndal =)
pratat med Tess nyss oxå.
hon vill ha med mej till sthlm i september för att springa tjejmilen =D
ja e gött sugen på det faktiskt =) fast enligt schemat så ska jag jobba...får fråga Da Boss imorn om jag skulle kunna byta just den helgen.
i så fall var det tänkt helhelg i sthlm från fredag t söndag.. mmmm, spännande =)

iaf så har ja shoppat ett "brottar" linne idag. å jag vet vad jag ska shoppa i morn om d finns in store =)

å denna mannen såg jag på stan i svart kostym å vita skor

 

jag är inte så säker på lägenheten ändå. ska ringa imorn å kolla om d skulle hända ngt med min "köplats" om jag tacka nej..för jag har ingen aning hur detta fungerar, fortfarande =/

den e exakt som den jag har nu fast 200:- billigare å 1a handskontrakt........å ja vet inte ..fan

 

nu ska jag försöka sova bort denna fruktansvärda träningsvärk som jag har..jobbigt satan att resa sig upp från golvet ikväll när jag hade legat där ett tag =)

 

nattkramen ♥

 

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0