mina dagar

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

sickert väder vi har haft lrööör?? alla bara klagar..INTE JAG !! hehe, fint, kallt, snö å sol igen =) härligt med aprilväder. jag gillar verkligen när det e så här =D

helgen..hmm...myskväll i fredags. skicka en bild men funka ej så ni får den här nu igen =)


tonfisksallad, fruktsalad, godis, tortilla, chips, coca cola, chkladkaka,
chokladsås, juice, pringles, glass Å tuggummi =)

 

i lördags va d party. sjukt sent. komma hem 6.30 e försent. det börjar bli ljust då!! äh, nästa ggn, hemma 4! ;)

 

å söndags stack ja t carrooooo =) hade filmdag/kväll =) kolla bl.a The secret =)


jag å Gizmo myser =P så söööt =)

 

å idag hade jag lägenhetsvisning igen. tackade JA! så får se om jag får den. 1 i kön på den lägenheten dessutom =D wiihooo =)
inte riktigt säker på att det fanns ugn dock =/ men kan köpa en liten rackare i så fall =) göttå slippa buss + spårvagn då =) sen träffa ja en annan hjärtevän =)

 

detta gjorde vi. käka kyckling å ris... drack mjölk.. då skratta människan åt mej =P sen gött t efterrätt =D chokladmousse MMMMM =)

 

yasse verkar haft d mysigt i helgen ju =) Å MILLE HAR KÖRT TUFF BIL =d

fler än jag som e helt slut i rutan.. enligt yasses rader =)

 

å denna, som förra videon, hittar man oxå bland mina favoriter på datorn
john mayer - i´m on fire / where will i be

å publiken buar inte, dom skriker bruce (springsteen)

 

dags att sova =)

love u people ♥

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0