I dag

ψΔςΜ↑η€


Steg 14/3

16 187

Det har faktiskt varit en bra dag i dag!
Fått mycket gjort med Tall Ship och d e gott
När jag gick till jobbet i dag så gick jag förbi hyddan som vanligt och där satt Jimmo, Kujt och Nilsson och hade möte. Jag stannade och snackade med dom i en 45 minuter oc sedan körde Jimmy mig till jobbet för att jag inte skulle bli sen och då förlorade jag en 20 minuters steg.
Men men, jag fick träffat mina favoritos kolegos:) so no hard fealings!

Ny dag i morgon som jag helst vill hoppa över!
Jag vill ha onsdag direkt för då har vi möte inför Tall Ship och jag hade egentligen velat ha det mötet i morse haha..
Sen e d Greys Anathomy premiär på onsdag och den serien ger mig sånna goa känslor i kroppen:)
Sen e d en ny serie som börjar direkt efter Greys:9 som är gjord av samma producenter lr vad man säger.
Jag kommer sitta fast klistrad vid tv:n efter jobbet!!

<3
 
ψΔςΜ↑η€


Kommentarer
Postat av: Tess

Jag vill med ha onsdag!! Love att Greys börjar igen! :)



Puss puss puss



Blev jätte glad när du ringde!



Love!

2011-03-15 @ 17:44:13
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0