idag vill min dag göra slut IGEN! waz up with that?!?!!

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

HEJ MINA NÄRA Å KÄRA!

min dag har gott i stressens tecken. jag vet att yasse har mer å göra än mej men asså d va väldigt, E väldigt konstigt. jag vaknade lixsom stressad för inget alls.

när jag skulle fixa min frukost skakade mina händer, likadant när jag skulle skriva på datorn, sminka mej, låsa dörren haha d tog ngt längre tid..i
d e som när jag druckigt flera read bull samtidigt =/

maten brukar ja slänga ner i en matlåda..haha men jag kör hela tallriken stället =D


jag hade inget att va stressad över. inte nu heller. men e fortfarande orolig å snabba tankar satan i mitt huvud. vill göra allt superduper snabbt.
slängde i mej all mat nu i kväll hahaha... fick lite magknip =(

gud så skönt d hade varit å springa idag. ta ut mej så bena e heeelt slut.
vill ju inte springa här ute nu när d e mörkt precis. =)
jaja. imorn har d nog gott över, då kommer jag säkert va helt slut istället =D

¸.ღ.•* ♥ *•.ღ.¸¸.ღ.•* ♥ *•.ღ.¸¸.ღ.•* ♥ *•.ღ.¸¸.ღ.•* ♥ *•.ღ.¸¸.ღ.•* ♥ *•.ღ.¸¸.ღ.•*
hehe ni med tv, ni kan lyxa t d=)
fast ja e inte så sugen ännu på tv faktiskt. jag har min musik! jag älskar musik.

mille du e så söt som socker på dina bilder <3
Emil e en söt lite rackare haha, så gullig. vi snakka ju om att vi skulle upp t er millpill nu snart. nästa helg ska vi ju t morfar å mormor...men nästa ledig helg efter det då?? hade d passat er?? asså 26- 27...lr blir d för lite tid med en helg? vi kan ju spana lite på det om ni skulle vilja detta =)

kolla in heta simona Idag va!!! oh lala.. looki looki på den ändan =)


haha å kolla in simona som 1/3 svenne 1/3 dansk å 1/3 asiat som har på sig sin nya jacka

jag behöver lite sol i mitt ansikte.. så fulländad jag skulle bli då !! ;D

nu ska jag hitta en elsladd så jag kan hoppa lite hopprep å få ur mej lite mer energi! :D
å d gör jag t gas gas

c ya soooon!!

LOVE LOVE♥

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer
Postat av: Tess

Klart vi ska skunga järnet! :)



Trist att vara stressad!! Usch för det säger vi!

2011-03-04 @ 22:37:35
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0