mille hon e vass hon asså! =)

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

tess svarade oxå rätt på bilden.. kraftstationen i laholm =)

bra där, ni visste Mille å TEss.... får snart byta slogan tror jag =) tjatigt detta ju ;)

va e detta för ngn bygnad då??

 

mina steg för dagen är
22 020 steg

detta är gymmet 40 min (före jobbet) å jobbets förtjänst =)
sprang i typ 30 min.  kommer bli pressat med steg i helgen. måste ha typ 20 000 steg om dagen då för att klå mej själv! =s

 

asså en sak här bara.

vid kö, enbart 15 min på bandet. Jag e upp i 14 min. D e 1 person i kö. personen bredvid mej går av, då har jag använt mitt band i 15 min. alltså 1 band ledigt. Då skulle ju denna personen kunna ta detta!!?? lr?

nä han sitter kvar, BAKOM mej där jag springer.
en annan person tar det lediga bandet efter 2 min.

vid mina typ 25 min på bandet blir ännu ett ledigt. Men näää, han sitter kvar, precis bakom mej. asså jag stör mej som tusan på detta nu! det e ju ett band ledigt!! ta det då, tro inte att du kan köra bort mej när band e lediga!!!

 

vafan ska han sitta å glo på mej i 20 min om d finns lediga band!?!?!! äckel

jag kliver av vid 35 min, vänder mej om å råglor honom i ögonen. haha han ser sur ut! sätter mej på cykeln å kör vidare..

 

nu blir det natten för mej .. pallar inget mer idag. körde styrka hemma efter jobbet oxå.
tvättmedelspåsen e bra att ha, stor å tung =D

PUSS Å KRAM TILL ER!

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ


Kommentarer
Postat av: Tess

Det är gamla hotellet i veinge! ;D

2011-03-19 @ 09:35:46
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0