mina steg för dagen =)

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

25 490 steg

först gymmet 30 min, jobbet å sen en kvällspromenad på det =) drog med yasse å wilma oxå, funka skitbra genom telefonen =D hände mkt just när ja gick min runda. ambulans, brummande bilar;) poliser, helikopter.. SOM VANLIGT!
å nu sitter ja, safe i soffan, å knaprar på morot, vindruvor å passionsfrukt =D mumms


mitt gym e Lundbybadet morsan =) ligger mellan där jag bor å där jag jobbar, 2 hållplatser åt båda hållen typ =)


dom är en idrottsanläggning med 25 m simbassäng å varmbassäng, gym, olika typer av gruppträning, massage å sånt, å utebad på sommaren =)
mitt kort gäller för gym å bad =) varit dålig på badet nu, får ta tag i det igen =)


hahaha nä du yasse!! veingeskolan kan bjuda på roliga ting. Ja ÄLGEN HAHAHAHAHAHA....Bra sätt för oss elever att förkorta lektionstiden på =) Å så har du mittbena i luggen oxå xD...mille har inte du lagt upp en bild på dej å nanni å några andra i datarummet för ngt tag sen oxå ngn stans?? kan inte du lägga upp den här i så fall =P


nu ska jag snart sova natten här men innan dess, en låt .. i´m in love

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ
PUSSSSS PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det verkar ju vara ett bra ställe och stort. Tack gumman!!! Kramen

2011-03-20 @ 19:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0