say hallelujaaahh

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

oki.. jag har länge bott i lägenheter hit å dit. delat å själv.
med d e första ggn som jag skriver på 1a handskontrakt HELT SJÄLV!!!
mitt egna place. får inreda hur jag vill. behöver inte fråga lr kompromissa !
lyssna på vilken musik jag vill. duscha när jag vill. behöver inte störa ngn annan!

så NICE!!

slipper vakna vid 8 på morrn av borrningarna! höra grannarna så tydligt som jag gör nu! slippa vara rädd för att jag kan bli utkastad när som! billigare hyra... * KA ching *
NÄRA SPÅRVAGNEN!! å lite närmre mitt gym ;)

min lilla liiiiila plutte liiiiillllllaa lägenhet e typ byggd så här =)


å jag bor hos denna heting;)


∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer
Postat av: Tess

wiiiiii!! :) Grattis gumsan!! Puss

2011-03-30 @ 16:44:43
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Yasmine

GRATTIS GRATTIS

YOU ROCK

2011-03-31 @ 17:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0