Mars 10, 2011

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

scared eggs

ALL GOOD

visst e d gullit att d låter så!!

denn MÅSTE ni kolla på
Breakdancing kid


hehe, vet inte vilken humur/smak som gälller idag...så får bli en massa blandat "bonna"
d e iaf min musiksmak just nu =D


NU DU KÄRRING!! får du, ta å dämpa dej. jag orkar inte höra på ditt tjööööt!!.... täpp igen din trut Å gör d SNART ;P

Råttan i pottan - Eddi Meduza   HAHAHA SÅ DÅÅÅÅÅÅLIG

asså, brain strom med låtar nu asså  =)

i min säng
- där låg hon i min säng, där låg hon I MIN SÄNG...ÄNTLIGENNNNN...SÄÄÄÄÄÄHÄHÄÄÄNG

onec in a lifetime


lite skiii så där...jag har haft d slappt idag hahaha

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ



Kommentarer
Postat av: yass

iiiiiiii min säääääääng



Min gamla favoriiiit lååt!!

Jag kan den helt absolut utantill!!

Älskar den

hahahha



Den va på min polkagris hits skiva:)

2011-03-10 @ 19:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0