Helgen

ψΔςΜ↑η€


Fina mamma och halva André framför tv:n
Kvällsmys



En helt vanlig dag hos mamma



Michelle lycklig vid frukosten:)


Och en HA, DärFickJagErBild



Det va underbart som vanligt att vara tillsammans med er! och väldig nice med resten av familjen jensen!
Jag va lugnare en vanligt, men så är det när man slappnar av från allt jobb, men ändå har jobbet kvar i tankarna.
Samt att man måste skriva hemtentor:/ NÄR MAN ÄR MED FAMILJEN:(


Jag fick precis reda på att jag antagligen fått Flashmob dansare till Tall Ship:)
Ska ringa en del samtal i dag så jag får ett antal tankar ur världen! Jag vill ringa dom NU, men det får vänta tills jag kommit till jobbet.
Nu måste jag bara skriva klart en av mina tentor så jag kan lämna in den i dag.
Äta lite frukost också kanske:)
Oj, vad ska jag äta i kväll??

PUSS


ψΔςΜ↑η€


Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

loket å vagnen pissar samtidigt =P

2011-03-14 @ 22:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0