Tack för inbjudan till denna dagen

ψΔςΜ↑η€



Nä Simona, du har gått mer än 8000!! Du har aldrig varit under 10 000 på en jobbe dag!!
Fast det va en tricky bild du lade ut!! Jag kom att tänka på nissan direkt, men trodde inte att det va d:( Fasen!!
Om du har rätt Michelle så grattis! Jag va för feg för att gissa.

Dagens steg

16/3
17 300

Jag hade den turen att jag va och lunchade med Kujtim och Jimmy
men jag hade den oturen att de körde mig till jobbet
men jag hade den turen att jag fick höra Jimmys nya låt i bilen som han spelade in i går kväll (han har studio hemma)
men jag hade den oturen att jag förlorade en GåTillJobbet chans att fylla på stegen
men jag hade den turen att de stannade kvar på jobbet ett tag, att jimmy fixade högtalarna och att matin ochsåå kom förbi för att Kujtim och Jimmy va där... Så hela Dreamteam samlade:) Vilket gjorde det till en underbar arbetsdag.

Jag va hos Marre i dag och vi försöker förbrylt komma på vad vi ska ge Joss i present:/
Kollade även Greys och den nya serien! Ja, jag är nöjd!

Underbar dag i dag!!!!!!!!!!!!!
Jag va glad och mig själv på jobbet i dag:D
Awesoome!!

Fast jag har en fete tenta framför mig:/
Och jag måste ta ledigt en dag för jag ska ju på träningsläger om bara någon vecka:/

Men d lugnt!
Allt löser sig and im soon miself again:)

Detta får bli dagens bild:)


A just d jag höll på att glömma..
När jag gick hem från jobbet träffade jag på några Andersbergs ungar i AB!
Dom blir alltid så glada när de ser mig:)
Dom är så härliga!
Jag hängde med dem till deras innergård och körde en runda bollen i burken!
Jag älskar dom!

Det finns en sida av AB (andersberg) som har fastnat i mitt hjärta. Tänk att ha alla sina kompisar boendes i höghusen precis vid dig, med gemensamma innergårdar där man kan köra bollen i burken, ha hela AB  att leka på, ett helt grönområde med fotbollsplaner där de samlas och spelar fotboll, Det är så ovanligt nu för tiden. Det finns riktiga smultronställen innanför det yttre som alla ser. Ni får hänga med mig dit någon gång i sommar! AB är ett underbart ställe.

Men tyvärr så finns där många barn som har varit med om en hel del, vissa har bröder och pappor i fängelset, vissa har så många syskon att de knappt får plats i lägenheten och många som är stolta över Andersbergs rykte, vill leva upp till det och beter sig därför som små gangsters!
Därför tycker jag att det är helt underbart att finna tiden till att följa med dom till deras innegård för att köra lite bollen i burken<3
Det betyder mycket för dom

Yttre AB

http://www.youtube.com/watch?v=eyC7k3lTesk&feature=related


ψΔςΜ↑η€


Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

det verkar mysigt hör´u =)

vi gillar dom pågarna =)

å bollen i burken =P

2011-03-17 @ 17:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0