PUST!

ψΔςΜ↑η€

Nä Mich va surt!!
Så hur lång tid kommer detta ta innan det löser sig:(?

Dagens steg
17/3

20 860


Jag gissar på att bilden visar

Laholm.. i parken påväg te osbeck från stan?



Jag mötte upp Jimmy och Matin å kenneth på nyhem vid halv 9 i morse för at käka frukost buffé.
Sedan hämta upp Vanja för att sedan sticka till brunsan.. Va där till halv ett tiden och bara mös med Robban å Roger å lite sånt:) Jäkligt go stämning!! Jimmy satt och spela lite gitarr och sjöng.. sedan kom det fram en elev med gitarr och spelade/sjöng med honom.. Helmysigt:)

Gjorde ansiktsmask med några tjejer på gården



För övrigt kan jag förklara slutet av min dag på jobbet såhär:
Lily Allen – Fuck You


Om ni vill veta mer så ring mig på min EverydayTjugofyraSju telefon


Träning i skit väder today.. Men d e lugnt! jag e hemma nu..

Ja,, nä vad ska jag säg mer..
En dusch och sedan sova på det!

Puss


Schysst låt med Linkin Simona och videon e klockren!!
De äger!!

ψΔςΜ↑η€


Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

....så kom spiderman på besök å yasse ba...SICKEN TÖNT han e som sprutar nät på mej ;) ;) ;) ;)

2011-03-18 @ 00:10:59
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0