jahopp, fall ur sängen

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

bra där,  visste igen =)
Det e picassoparken i HSTAD vid österskans för ungefär 100 år sedan..

släng ut en gissnig yasse haha, va inte feg,  inget å förlora juuu =)
tänk på att ni förvarna i texten så man inte läser svaret innan man hunnit gissa ;)

ska vi se vad för bild jag ska lägga upp nu då till bild tävlingen ..


men om jag står här, var står jag då??



vaknar av alla maskiner hela tiden här utanför. dom ska bygga vidare på fasaderna som dom började med i somras för alla lägenhetshusen i området nu.. blä

waiting for the end - linkinpark
stort fan av dom =)

dagen idag är ledig. ska gå en runda innan frukost..SOLEN KOM NU =D sen städa lägenheten =( så jävla tråkigt!
sen kanske stan, får se vad som hittas på =) woo hhooo =)
kanske spelar bollen i burken, vem vet =) jag kommer lätt å leker med barnen i sommar!!!!! count me in!
jag ska iaf inte glömma min stegräknare idag. ska lätt upp i tess å yasses siffror =)

morsning

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer
Postat av: yass

GRYM Låt

2011-03-17 @ 22:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0