I am better but its just not enough

ψΔςΜ↑η€


Mina steg denna vecka

Måndag ↔ 16 187
Tisdag ↔ 30 000
Onsdag ↔ 17 300
Torsdag ↔ 20 860
Fredag ↔ 6 000
Lördag ↔ 10 256
Söndag ↔ 12 000

Resultat
↓↓
112 603

Boohooo jag slog mitt förra veckans rekord:)
Då kan jag vara ledig från stegräknar tävlingen nästa vecka med ett gott samvete!
Jäkla va många steg du fick Fezz!!!
Jag ligger back! kan man säg
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Har pluggat hela helgen, men känner att jag inte kommit någon vart. Har hunnit läsa en del, men inte mycket till fördjupning känns det som.
Ska lämna in tentan på fredag, men åker på träningsläger på torsdag så måste lämna in den på onsdag
SHIT!!
Kom på det NU..
Jag är körd!!



Usch
Första tentan underkänd,  CHECK
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jo förresten..
Jag e lite sjuk:/

Puss på er!


ψΔςΜ↑η€


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0