simona, som tydligen ser ut som ett mongoansikte, tänkte droppa ett inlägg nu

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

YASSE å jag i telefon!!

-hela min madrass i sängen flyttade sig säkert 10 cm nyss när jag ändrade mej.
åh shit, hela madrassen flyttade sig asmkt yasse. hela, skitmkt nu!!
yasse- har du sett dej själv??
-Va..!!?!?! hahaha !

yasse- va?? vad skrattar du åt. va trodde du jag sa??
-sett dej själv.
-yasse- hahaha nej, sex med dej själv..!
-hahahaha jahaaa... (garvar) mina tårar pruttar ut nu!!!  (garvar mer)
yasse- så din tårkanaler andas?? du pruttar dina tårar!! hahah

åh, shit. jag vet inte om d e jag som e trött lr om detta va roligt lr hon kanske menade allvar med sexgrejen!?!?!


jaja, här e mitt vårtecken iaf..tog bilden i helgen =)

 

åh, men yasse du va supergullig som alltid i klippet. jag har varit inne där ngn gång förr. dom e knäppa =D
hoppas du blir frisk snart tös!! inte ql!


å detta va min middag för idag.. jag har börjat med storkok igen. skittråkigt. tjatigt. men bra. smidigt.


kyckling, feta, körsbärstomat, morot,avokado, paprika kryddor =)
egengjort vitlökssmör på mörkt bröd, ASGÖTT!!!

 

kanske ett middagstips till den som håller på å bli galenpanna i mittre delen av sverige ??? =P
föresten så gissade mille rätt på sista bilden.. =) congratzzzzz

 

jag har fått papper från jobbet som ska vara klara tills mitt "kvartsamtal" är på måndag.
riktigt svårt å jag blir faktiskt riktigt osäker nu =/ får tänka på hur jag/vi jobbar nu i veckan =)

 

jaja ALLT löser sig nog!

 

HA D!!!

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0