I dag är det en sådan dag.. ja, precis.. en sådan

ψΔςΜ↑η€



Jag mår lite bättre i dag, men fortfarande inte helt 100!
Satt på Tall Ships Races möte i dag och jag känner mig lite off hehe
 Jag är ju en nykomling jämfört med dom andra 5 i gruppen fast det är lugnt, det är jäkla kul att höra alla planer och har jag något vettigt att komma med så lyssnar dom mer är gärna på mig!!
Vi ska till hamnen och tjuvkika i vår byggnad på onsdag:)
Jag och Wiky gick en promenad till hamnen i går och vi kom riktigt nära, men sista biten är ju inhängnad.

Sjuka Yasmine och glada Wiky på promenad



Jag ska inte lämna in min tenta i dag.
Läraren tyckte att jag skulle vänta eftersom jag ändå inte kommer att få VG pga att jag inte hunnit färdigt!
I dont care säger jag då.. bara jag får G sen!


Och så har jag fått en bandana från Tall Ship gänget i dag:)
Nitce! Har jag ännu en att träna fotboll i:D
Vi fick väska och lite så också, men jag ville icke ha denna ROSA väska..... tyvärr..


Ja, snart ska jag ringa lite samtal på min lediga dag fast jag måste även plugga, äta, packa, hämta en väska i veinge och chilla..

Puss och kram alla barnet



ψΔςΜ↑η€



Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanske någon som vill ha den istället. Mammaa gillar rosa ju... ??? :)

2011-03-23 @ 18:13:40
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

lägg upp en bild... mamma får ska få en fight om väskan först ;)

2011-03-24 @ 00:00:33
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0