Jag vill vara ledig ledig ledig.. bara göra nånting nånting niiice

ψΔςΜ↑η€


Samira och hennes kille Heidar vart hemma hos mig och hälsade på precis:)
De tog självklart med sig kakor och coca cola.
Jag dricker ju inte läsk längre så det rikliga innehållet av socker gick inte att missa!! 



Samira lämnade kvar colan och kakorna och då kände Yasmine ansvaret över att göra en insats.
Tyvärr bytte hon ut colan mot mjölk, men vad gör man inte för kossorna..


Det är min lediga dag och ändå måste jag...

Sitta på en fyra timmars föreläsning sedan 08.15 i dag
Städa mitt safe place inklusive skurat golven
Plugga en liten bit
Borde pluggat en större bit meeen.....
Och så fick jag reda på att Jimmy inte kommer till Fyllinge:(((((((

Och med detta vill jag säga

Mange Schmidt – Ledig

Fast nu ska jag klä mig för att springa ut på jogging tur:)


ψΔςΜ↑η€


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0