Wilson<3

ψΔςΜ↑η€


Wilson va i sverige nu i två dagar så han ringde och ville träffas i dag så jag slutade tidigt på jobbet:)
WWIIIIIHHHHOOOO!! Jag har saknat honom!!!!!
 Det är lite jobbigt att ha vänner som bor så långt ifrån! Speciellt Wilson som är som en storebror till mig.

Vi satt och fikade och jag berättade hur avundsjuk jag var på hans blonda hår och då sa han:
What the fuck, lets go to the hairdresser and fix it!
Så det gjorde vi:)
Han tyckte dock att jag skulle ha lite mörkt vid luggen så jag körde på d.

Hur tyckte ni att det blev??
Vi tog klart en bild:) The two little bastards som vi alltid kallat oss:) Men han har åkt nu:(
Han hälsade så gott till er förresten!



Puss

ψΔςΜ↑η€


Kommentarer
Postat av: Tess

Så jävla snygg du blev yasse!!!! :)

2011-03-10 @ 19:40:13
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: simsim

hahaha så jädrans nice..du får hälsa tbax =D

2011-03-10 @ 22:03:30
Postat av: yass

Åh nämen tack:)

tack så möcke

2011-03-10 @ 22:08:06
Postat av: Martina

Hej....GALET snyggt!!!! Han där Wilson kan sin grej!!!

2011-03-14 @ 08:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0