Dagen då jag sov

ψΔςΜ↑η€


Jag var såå nära att springa hem från jobbet när jag skrev förra inlägget, men direkt när jag kom utomhus mådde jag lite bättre så jag stannade ute i fina vädret en kvart då Jimmy kom förbi:)

Åkte från jobbet 13:00 efter att jag hade varit med Jimmo ute vi östra stranden.
Klarade inte riktigt av att vara kvar sen eftersom min kropp var helt lost..

Hämtade upp Vick och körde hem till Susanne.
Jag sov en liten stund och sen åt jag ett ägg och en liten bit kött.. tack Susanne:)
Sen sov jag igen till 17:00
sen så sov jag ute i padocken í en kvart.
Sen körde vick in oss båda till Halmstad och jag sov från 18:00 till 20:00  då vick ringde och väckte mig. Nu kom hon inom och jag har precis ätit lite gröt med blåbärssylt och mjölk..
Mår bättre:D



ψΔςΜ↑η€


Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

lille stackarn dej vännen ....PUssss

2011-05-13 @ 00:59:33
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kramen gumman - älskar dig!

2011-05-13 @ 08:41:40
Postat av: lovisa

haah söt bild!

2011-05-13 @ 08:59:23
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Yasmine

<3

2011-05-13 @ 10:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0