dagen som gör mej död;)

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

för det första skulle jorden gå under igår! så jag kanske ligger å drömmer i skrivandets stund =P
å stan som håller mig vaken in på småtimmarna !

sen yasse å pappa som kör slut på mej under gårdagen ;)
käka på turkisk restaurang..farligt. man blir så jädrans mätt där.
FÖR DET E SÅ GOOOOD MAT ! ;P d e mitt favvo ställe!!!!!!

sen party på kvällen, josse "honken" H å jag fixa feta upphängningen av min lampa btw ;)


gårdagen va så typiskt vår familj!!!!!!
bara för att man råkar blanda ihop höger å vänster! ..rakt fram å backa ;) så blir det andra ord för detta.. blatte, svenne, neger å kurd...SJÄLVKLART MENAR VI INGET RACISTISKT MED DETTA!!
då vi har vänner av hela härliga blandningen =D men d blev så mkt lättare för mej att förklara vägen så.

vi satt upp mina hyllor, härligt fel !! precis som jag gillr´t =)  fixa badrumsspegeln.
köpte tv - Philips 37PFL7675H och väggstativ till den



slut i rutan! nu ska jag sova!
God vila till mej, god dag till er!♥
∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0