jag är skärrad!!! stackars viktoria å daniel!!

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

ja, det som har inträffat är högst olämpligt å fruktansvärt!!
dom är just nu i München och skulle idag åka vidare till Berlin!
MEN pga den vulkan som spyr så kan dom inte åka idag. dom kan inte åka med flyg från München till Berlin!!!!!
asså.... jag vet inte men, jag mår dåligt nu.
Dom har tittat på olika lösningar för att ordna upp detta.
OCH i värsta fall så måste dom i drygt 60 mil TVINGAS åka BIL eller BUSS! 


näääääj.. helvete.. nu blir dom fast i München i några dagar till verkar det som!!


stackars 2a handsvals kungaparet! stackars!
måste vara stadig på min hand nu när jag ska sminka mej. kan ju inte visa omvärlden att jag är helt förkrossad egentligen nu! måste göra ett bra jobb med sminket idag.. måste måste göra det!

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hahahahahahahahaha

2011-05-25 @ 20:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0