så här kan man förpesta sin mosters gratulation på facebook!

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Simona TA MEJ TUSAN!!! du fyller år idag!!!! grattis GRATTIS moster !! =D 
Yasmine Jag passar på att gilla ditt inlägg nu när jag ändå är här satt sägh!!


Yasmine Du fyller taaaaaa mig tusan år i dag!!
Yasmine Massa hjärtliga gratulationer till min underbara moster♥
Yasmine Vilken trevlig dag
Yasmine taaaaaaaaaaaaaaa miiiiiiiiiiiiiiiiig TUSAN!!

Simona då kan jag ju oxå passa på å gilla jag oxå! =D

Yasmine Jag anade det!!
Yasmine obehagligt

Simona jag ser inget fel i det!!! mysigt tycker jag, känner bandet mellan oss nu!!!

Yasmine Vilket band?? Rep skulle jag vilja säg

Simona som jag har tvinnat med kärlek en längre tid!! d går inta av för hackor vill jag säg!!

Yasmine Nä!! Det såg jag DIREKT..
Yasmine Därför har jag knötit d hårt runt midjan för att jag aldrig ska förlora hon som sitter i andra änden!
Yasmine och så lite hjärtan♥♥♥♥ glöm inte hjärtan♥♥

Simona hahaha å hjärtan!! ♥♥♥ 3 hjärtan som i - jag älskar dig OCH för HALMSTADS stad ;)

Yasmine åh.. torrboll.. halmstad bla bla!! Blanda inte in Halmstad i vårt förhållande.. Ett tecken på att du vill byta samtalsämne! Har Jensen/ Halvdansken/ Pölse Svårt att prata om känslor tro??
Yasmine MKT Tråkigt

Simona byta samtalsämne??!! nämennnnn!! gud va trevliga smeknamn jag fick då..tycker dom låter mkt trevliga ;P

Yasmine Simona AKA Buzzkilla Eller Roadkill.. vilket som.. det är bara att välja å vraka satt säg..

Simona HAHAHA då vill jag ha BUZZKILLA... roadkill säger man till dom som har ett mindre gynnsamt utseende ! =P

Yasmine jaha då förstår jag.. mkt troligt! Men då säger vi väl så.. God natt och trevligt helg och allt som kan tilläggas!

Simona god natt! god morgon. god natt osv osv ;) trevlig helg, tack å heeeeej

Yasmine Och låt mig va! Jag gillar inte folk.. mkt obekvämt.. Bli inte min vän på Facebook! Om du skickar förfrågan tackar jag högst troligt nej, Jag är aldrig inne ändå! Tack på förhan.. Hej

Simona haha så brukar jag säga om min msn!! hahahahahahaha

Yasmine Lägg dig inte i

Simona vaaaaaaa???? HAHAHAHA

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0