snygg snyggare snyggast..så deee så =)

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

mille d e så jävla snyggt! skit i om d e likt yasse..fast d tycker inte jag ;) det skulle passa dej som tusan! skulle bli så cool!! sträck på dej för tusan ;D aaaaapSNYGGO!!

sorry för fel länkning där yass. blir lite konstigt ibland av ngn anledning!
sa t samsam att du skulle komma i helgen! gissa om hon blev glad! =D vi ska ut på lördag, så att du vet ;)
pappa ska komma på lördag oxå. han blev oxå gla för att du skulle komma...


precis kommit hem från fika med samsam...jag e en fikperson har jag märkt! får slänga in lite bergsklättring lr ngt annorlunda. vem fan vill sitta på röva hela tiden!?!?!!! får bli ngt jag ska sträva efter...

kom å tänka på Robert Pattinsson.........
asså.. denna killen kan va räääktigt snygg ..mmm...mm mmhmmmm
töntig som jag e så längtar ja tills nästa film..... mmm
YASSE, TA MED BÖCKERNA UPP SÅ JAG FÅR LÄSA DOM IGEN...i need some löööve baby ;)


nu ska jag nog sova....fast lär la fastna med musiken minst 1 H till som vanligt!

p
u
s
s

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0