vaknar å somnar om igen 1000 ggr

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

för jag tror jag gillar denna sängen! och antagligen för att jag behöver sova oxå =P
skulle ju tvätta.....men hade inget tvättmedel. somna om igen ’‘.’‘
 
haha vet ni jag har lärt mej att om man trycker in vissa knappar samtidigt så kan man göra roliga smiles ≈÷≤÷≈ç‹››‘’‚‚…………‚‚–æøfiª√ª√˛¸ƒ∂ß•Ω鮆µüüıœπ˙~~´±≈][|§∞$£@©¶

kolla kolla vilka roliga saker man kan använda sig av =)


å kolla min nya filt! ikea =) love love för den !!
har inte käkat ännu..
min kosthållning suger såå mkt nu förtiden..om 1 vecka är jag hårt bunden till den! det bestämmer jag nu!!
NI SKA FÅ SE MINA FOLK ’‘›’‘ titta en fågel!! hahaha


hihihihih ja e inne på yasses spotify!! tror hon logga in nyss...hehe nu ska jag retas med henne !! =D

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ
 
Trackback
RSS 2.0