bränn dig inte

Nä å vad gör jag.. Jo bränner mig på smällt, så in i helvetes jävla varmt, socker. Aaaaaa

Gjorde peppakakshus på jobbet igår. Innan vi började så säger min arbetskamrat till mig att hon alltid lyckat bränna sig när hon gör peppakakshus för att hon alltid pillar på det varma sockret för att rätta till. Jag var jätteförsiktig, men till sist så rann det ner smällt socker från skeden på min finger.. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ kan jag ju säga..

Stod med handen under vatten i kanske 10 min om inte mer. När jag väl tog ur handen så brände det i hela fingret ända in i benet... autch.

Idag har jag fått en blåsa.



Men annars e allt bra med mig. Eller ja det e bra med oss alla förutom min bebis Trym som haltar lite. :/

Puss Puss

// M!ch£ll£

Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

AAAAAAAAAjjjjjjjj!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0