dagen

började med att jag vakna innan klockan ringde =D
gjorde mej iordning å stack till stan för att möta upp Annelie
OM VI HITTADE SAKER BÅDA TVÅ!!!! herreguds jävla skit.. jag har ju inte råd att köpa kläder mer denna månaden =( hittade ett par krämvita brallor med kedjor så där asssssnyggt!!!! kostade dock stor summa... 

stack hem å ut på promenad senare med Tess - härligt med teknik 
jag här å hon i laholm.

telefon + vän = motion i 1H tillsammans
som sagt, ones more, atleast ;d



å här e min nya ring jag införskaffade mej på Gkås förra helgen med familjen,
den ska skydda mej från jobbiga killar ;D jupp, im engaged ;)

tog bilden medans jag fortfarande pratade med tess i telefon efter rundan.
btw, kolla söt hon e på denna bilden hhi =P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0