Kan du flyta stular i dag

ψΔςΜ↑η€


De ska måla om i min trappuppgång:)
Jag har haft tre stolar utanför dörren och för en dag sen låg där en lapp där det stog:
Kan du flyta stular i dag

Haha:) Så jäkla söt! jag har sparat den!
Men det är bra för nu kommer jag äntligen flytta upp dom i förrådet vilket jag kommer be Simona hjälpa mig med i kväll när hon kommer!
 och det kommer bli Räktigt nice i hallen:) Ingen gammal skit ful färg anymooore!!


Jag fyllde ju klart 25 för två dagar sedan!
Grym dag! Min dag!
Dagen började på Östergårdsskolan med mina underbara ungar:)
Sen var det möte på Puls och då hade Kujtim och Jimmy fixat tårta till mig..
Eller jag är säker på att det gick till såhär:
Jimmy ringer till Kujtim och säger att han ska köra inom och köpa en tårta.. Kujtim hade kunnat komma på iden själv, men man skulle aldrig våga chansa på detta!
Jimmy vill att jag ska ha en tårta eftersom jag skulle bli sådär tjejigt glad, men pallar inte riktigt med hela den grejen att köra inom och köpa en! Så han ringer/ messar.. vad vet jag?? och säger till Kujtim att köpa en tårta eftersom han är säker på att Kujtim kommer göra vad Jimmy säger! :)

Sen kommer iaf Kujtim med tårtan till jobbet, släpper den på bordet och säger att han bjuder på fikat i dag.
Jag blir glad & överraskad, men skrattar för att tårtan är rosa-  detta är ju inte riktigt är min färg.. ! (men jag är inte den som är den, jag är den andra;).. och Jimmy suckar och frågar varför han köpte en sån liten tårta och komenterar att han borde ha köpt den själv iallafall!!
Hahaha! Så jäkla goa killar:)



Jag kan inte säg att jag bjöd hem en massa folk eftersom jag valt att fira mig some other day,
men jag fick lite besök ändå:)
Lugn hemmakväll, mat och ännu en tårta:)





På lördag blir det att fira dagen med Familj och släkt, sen vidare till Lolo och Fira hennes dag..
Nästa lördag blir det att fira mig igen med vänner + utgång!!;)
Jag är nöjd!!

ψΔςΜ↑η€


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0