Same same but different

ψΔςΜ↑η€



Kollade precis klart det absolut sista avsnittet Sex and the city..
:(

1. Jag saknar det redan
2. Jag saknar Frida Hed
3. Varför kan inte Heidi och Pinnen och alla bo här i Halmstad??
Vi hade kunnat fika och bruncha Massor!
4. Det som gör sex and the city Räktigt super nice är att det speglar mig och mitt liv på något sätt!
Same same but different;)

Viktor kom inom mig i går:) Ville träffa katterna! :)
Inte visste jag att han var gymnast, kan ju göra värsta volter:0


Bilder från i dag:)






Joss kommer snart hit!
Springa och äta mat är vad som står på schemat!


Oooolallaaa jag hittade precis självutlösaren på min kamera;)


Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

så mysiga dom e katterna =D

2011-11-15 @ 23:08:11
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0