walla =)

japp.. ska vi seee..
jag slutade 17 på jobbet igår. stack hem å gjorde mej iordning för förfest!
hemma hos vicki, typ 6 pers där.
vi kommer ut t stan, å vi delar upp oss.. min kväll va inne på JAKI DA =)
där vi mötte upp 2 andra jobbarkompisar å det blev helt galen kväll (med bl.a borttappad mobil för en av oss) som avrundades med några från göteborgs bandylag å avslutades med 5 norrmänn för min del!! =D hahahaha så goa snubbar =)
kom hem sent, 5.30 =/
rara samanta i egen hög person



upp å jobba å vara så här glad med tiara på huvvet KL 12 på jobbet =D




å idag efter jobbet stack jag hem t vicki, stackarn mådde inte så bra idag ;) köpte med en kladdis MMMM =)
sen drog jag vidare å mötte upp samira + 2 för BIO =)
absolut inte världens bästa film men jag har iaf sett den!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Söt du va me giraffen <3

2011-11-29 @ 19:32:49
URL: http://miche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0