wwäääyy

fy fasiken va jag e trött å seg idaaag!!!!!
hur palla denna dagen??

igår var ja ju ledig =) hälsade på samira å när det var dags för henne att jobba fölljde jag med för å kolla läget å köpte lite frukt av henne=)
det tog jag med hem t jocke så vi kunde käka lite.. frukt som jag aldrig käkat..
ngt gult äpple - kvitter ngt hette det. å färskt som är torkat å kletigt å brunt på julen..massa små frö i det...baah..vade heter d nu igen.. färskt är det litet typ form av lök å lila.
å så lite granat äpple =D mmm


å nu ska jag packa lite snabbt å sen efter jobbet bär det ner till HSTAD !!


en bild från i sommras

Kommentarer
Postat av: Conny Jensen

Är det torkade fikon eller kanske dadel du menar?? Puss

2011-11-18 @ 23:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0