helgen å sånt där då =P

heeeeeeeeeeeeej! =D var´t tag sen jg skrev här =/

ska vi see...
åkte ner till hstad i onsdes =D big smile på det!
å som yasse skrev köpte jag en ny mobil - NYA Sony ericsson ARC, i torsdes
å d stämmer.. jag har blivit en jävla telefon nörd!!! xD




på fredagen å lördagen var jag ute å parta med några vänner =)
bilderna har jag snottat från någras fb ;)


eeeh lördagen var det även käk hemma hos pappa å suss, på dagen!
å på söndagen kollade vi på yasses match, hon satt bänkad pga axeln.. å sen bar d iväg på spel kväll hemma hos Josse H fram t natten =)

jaa, ngt sådant =D

å idag var jag å fikade med vicki efter jobbet! vi firade att jag köpt ny mobil ;) ;P hahaha

har jag även kollat klart alla avsnitt på true blood som finns å d va ett jävla slut!!! haha SJUKT!!


GOD NATTA FOLK <3

Kommentarer
Postat av: yass

jag satt inte ens på bänken!! jag var en av publiken

2011-10-13 @ 10:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0