mmm helg.. jo tjena.

jahoooop.... blä för denna helg... jobbar fredag-måndag.. :( inte kul, inte kul alls.
Ser inte fram emot det.. vill som alla andra se fram emot helgen när man får umgås med alla andra som e lediga. mmm dessutom så får jag inte träffa Älsk denna helgen och inte nästa helg heller för då ska han till Linköping och jag till Nässjö.

Längar iof väldigt väldigt mkt till nästa helg.. ska ju hem till Emilia och Tobbe.. <3
De ska ha inflyttningsfest. :D

Älska ska på crossträningsläger med killarna. De ska slipa till sig lite innför Gotland Grand National i november.

Jaja tiden stannar inte för att jag vill det så nu måste jag gå och packa..

Love You

// M!ch£ll£

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0