trött trött trött

Sååååååå trött.. nu finally e det bara 30min kvar tills jag kan gå och lägga mig.. SÅÅSÅÅ sköönt.
Har varit trött rätt länge nu men tiden har gått sååå segt nu på kvällen. Tog en evighet för klockan att bara bli 10. usch... men snart så så får jag sova.. :D

Någon hade skrivit fel här på jobb så det stod att jag skulle jobba tills på måndag morgon men nej det ska jag inte. Jag slutar imorgon vid 11. Å detta la jag märke till ikväll vid 20.. oups. Vet inte vem som måste komma in och jobba natten imorgon med det skiter jag i nu för jag får gå hem imorgon vid 12. TUR DE.

Höllt på att spricka flera gånger om när ingen av vikarierna kunde jobba. Luften gick ur mig ett tag. Men lite klur och finul så e det nästan helt fixat. hehe

NÄ nu ska jag gå och borsta mina tänder så att jag kan hoppa i säng och nana så fort som möjligt sen.. :P

Pöss pöss

Natti natt

// Michelle


Kommentarer
Postat av: Yasss

Nä nu får du fantame börja spela fotboll lr något!!

2011-10-02 @ 20:30:52
URL: http://enforallaallaforen.blogg.se/
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

usch... vilka tider...

2011-10-02 @ 23:51:38
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0