Hej goddag, tack goddag, hej goddag.. hur e läget



HEJ!!

Uppdatering!

1. Jag var på akuten! Vilket slutade med att jag gick hem med
- En Rijääl muskelsträckning i axeln och en mitella till den
- Ett blått jäkla bäbisband jag inte kunde få av mig
- Och en räkning på 300 kr som tack för besöket

men heej... se det positivt!
Det kunde vatt värre! Mycket värre!!



2. Vi var iväg och köpte en ny telefon till Simona! Äntligen.. vilket har resulterat i
- en stycke telefonnörd
- ett surmulet besök i 3 butiken pga abonemangs prat
- och en jäkla massa Heytel meddelanden

men det var på tiden..
Slippa ett ständigt klagande



3. Bakade hemmalagad pizza samt kollade film med Lollo
- Nice!
- Catch up
- MAT




4. Sen har vi även haft Michelle och Johnnie hemma vilket har gjort allting så mycket
- Bättre
- Roligare
- Och härligare!!

Saknar den delen av mitt hjärta här hemma!




Pyss å kram!

Och en fin liten bit

Brett Dennen – There Is So Much More


Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

vi har haft det braaa i helgen vi =)

2011-10-11 @ 23:01:35
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/
Postat av: Michelle

titta va söta vi e... hihi

2011-10-13 @ 09:49:34
URL: http://miche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0