Ja ännu en dag

ψΔςΜ↑η€



I dag är det tisdag och detta betyder jobb!
Men i helgen var jag ledig så jag och March bestämde oss för att hälsa på frida i Växjö.
Vi har haft en helskön helg där vi bara tagit det lugnt och gottat oss:)
Hyrt film, ätit gott, promenerat, kollat in fridas jobb, hälsat på Ninni jimmy och Elis, snackat skit, choppat, fikat, hälsat på Ajje...
Härligt!!

Barndomsvänner<3
Finns inga andra som känner mig bättre än de som hängt med genom åren!
Alla är underbara och jag är så ofantligt glad att de är så många!!


Det sägs att man får de vänner man förtjänar..
Jag måste vara en helt fantastisk person;)






Jag vann över Simona på Wordfeud hehe..
Vi råkade ta engelsk ordbok första gången
Jag hade en ända bokstav kvar...F...
Min absolut sista bokstav och jag skrev FAT och fick 30 poäng!




 
ψΔςΜ↑η€



Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

jag gillar inte direkt att det var på engelska!!!! hahah

2011-10-19 @ 00:53:17
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0