"vanligtvis en person med kortare frisyr"

det jag gjort idag..hmm.. inte mkt..
åkte en sväng till mödravårdscentralen för undersökning..stack t jobbet, men hem igen efter 1H typ. orkade inte jobba. köpte nässpray... jaaha... eh, kollat på youtube å annat på datorn! .. käkat.

jag kan ju säga att Ulla, Ulla whomever, jag inte tycka om!
jag brukar vanligtvis aldrig komma bra överens med en person som heter Ulla..
jag avskyr namnet Ulla.
En Ulla-person borde hålla bra avstånd från mej (stay the hell away from me! )
Ulla e vanligtvis en person med kortare frisyr med lite självlockigt hår.
Ulla är inte det fina med livet.
Ulla är lätt att rimma på med snusk.
Ulla borde gå å byta namn!


Ulla som nu är i min släkt ingår inte i kategorin för hatade Ullor...! d e nog för att hon är i min släkt ;)
hhaha lätt glömt om man bor i annan stad ! ( tur man får en örfil av viky så man kommer ihåg =) men iaf, hittills har alla Ullor varit hatade..av mej! ;)
 




John Mayer

annars allt som det ska va i min situation
Å TACK VARE MILLE SÅ KOLLAR JAG NU PÅ TRUE BLOOD på 1an!!!
 
Trackback
RSS 2.0