kvällen drar ihop sig mot natt nuuu

men först ska jag sprinta lite här tänkte jag !

pratar just nu i telefon med yasse =) kommit hem från stan nyss. varit å fikat med jocke e stunde efter jobbet vid 20...
jag e täppt i näsan men vill inte använda nässprayet =/ mamma har skrämt mej ! ;) nää... men iofs så har jag inte använt det så mkt, bara 5 ggr kanske sen i onsdes =) rädd för att bli "beroende" av det... för folk har sagt till mej att det tydligen kan hända !!! 0.o


annars bra dag, haft lite ont i huvudet men haft d braaaa =)


så god natta på er fågelskrämmor!! ;P KÖSS!! </3


Kommentarer
Postat av: Conny Jensen

Men Simona - det var inte alls det jag sa. Det hjälper bättre när man inte använder det alltid!!!!

2011-09-21 @ 08:06:35
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

jaa, det vet jag =). men man kan bli beroende av det. ska förklara det bätttre =)

2011-09-21 @ 10:25:04
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0