tänker

wherever i go

mkt och stora tankar nu.
vad jag gör i gbg. vad jag gör i/med mitt liv. vad jag gjort. vad jag har framför mej. vad jag kan uträtta. satsar jag för lite. satsar jag fel eller rätt? 

bara för att andra gör en sak med sina liv betyder det inte att det är rätt för mej! ibland vill jag skita i min väg haha..min väg. om folk e trygga med en viss sak, varför kan det då inte bara funka lika bra för mej? ;)
kan man få lov att va lat ;)

jag såg ett program nyss om dragqueens.. dom har verkligen gjort det dom vill och känt för. dom vågar minnsan =)
jag har inte fått mina tankar pga dessa (se, jag skriver dessa men säger domma haha) queens. jag har haft dom en låååång tid nu. alla har väl dom iofs men jag tänker, asså verkligen tääänker mkt på detta !! vad håller mej tillbaka? vad är det jag håller tillbaka? håller jag tillbaka?

känns som jag sitter fast. inte lär mej av livet.
känns nog som om jag gör fel i mitt liv just nu. jag ska nog vara på ett annat spår..tror jag...........
aah, shit, jag kom på tåget till klevshult.. jag som skulle till frankhyttan! fanken oxå.... ;)

å då hade d varit så bra om jag oxå hade kunnat kliva av där i klevshult å trivas iom att det finns folk som redan gör det, hade jag sluppit vända om ;)

lr väljer man att sitta kvar för att det är lättare så?? jobbigt å böka med väskan lixsom =)



jag tänkte jag skulle leva så här nu -


ENDA GÅNGEN JAG BACKAR ÄR NÄR JAG TAR SATS




I wonder where I am in my relationship to you..- jag å mitt liv

Kommentarer
Postat av: Tess

Vilka stora funderingar du har Simona! Nån gång hittar du rätt... Tror på dig och finns för dig! <3

2011-09-19 @ 20:54:29
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0