fräkniga jag =)

har precis kommit hem från möte på jobbet... jävulens påfynd att ha möte kl 8. jag e inte van vid att gå upp så tidigt!!! =P

vi har peppat oss att få upp vår service å försäljning så nu ska vi köra gärnet på detta =D
vi hade chefen från malmöaffären som servicekoach och jag gilla honom =) cool sådär å lätt att lyssna på!

hah jag e en av dom som sa, JAG FATTAR INTE, vad är det?? jag har sett d en ggn.. högt.. jag e inte rädd att bli det svarta fåret inte ;)

jaa, sen har jag pratat med min chef i veckan oxå om mina tider.. att jag inte orkar med dom längre. jag får käääämpa för att få en fritid och jag pallar inte det längre.. jag vill inte behöva pressa in umgänge kl 20.30 på kvällarna för att jag inte hinner träffa vänner annars.. Ql liv då!!?!?!!
vi kanske kan få till så jag får varannan fredag ledig. den veckan jag har ledig helg... alltså 4 dagar ledigt på raken- torsdag, fredag, lördag söndag... så får se om vi kan få ihop det så. då blir det jobb 6 dagar ena veckan å 3 dagar andra veckan................

vill ju igentligen inte förlora timmar men schemat e SJUKT dåligt för min del å då e d så jag måste göra för att palla med det.. =/ lr om vi kan komma fram t en annan lösning.. inte vet jag. jag får se =)






Kommentarer
Postat av: Michelle

hehe va söt du e fräknis.

2011-09-29 @ 15:06:01
URL: http://miche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0