I have to make sure i'm doing the right choices, couse i'm the one who's gonna have to live with them

ψΔςΜ↑η€


I väntan på möte med studievägledare Kaj...
 

Jag som nästan hade bestämt mig för att ta ett uppehåll.....

Jag pratade med studievägledaren i dag eftersom jag funderade skarpt på att hoppa av på grund av att det tar på krafterna att plugga heltid samtidigt som jag jobbar heltid!
Efter att jag pratat med honom så bestämde jag mig iaf för att göra ett försök!
Jag var påväg att ge upp, men känner att jag inte riktigt kan..
Har jag klarat mig såhär långt så borde det ju inte vara helt omöjligt att fixa färdigt psykologin!
Färdig med psykologin blir jag i såfall under Januari

Efter detta har jag endast små konstiga kurser kvar som jag kallar det för.
Då får jag välja precis Vad jag vill, det ända kravet är att jag måste har de behörigheter som krävs!
Om jag inte har behörigheterna till en viss kurs så tar jag bara en annan..
Skitkul ju!
Då kan jag välja en humor kurs lr vad som hälst!! 
Inte tråkigt alls!
Och detta kan jag göra när som hälst vilket betyder LEEEEEEDIIIIIIG från högskolan efter psykologin!

Så nu gäller det att skriva sööönder, vilket betyder.. inte mkt fritid i 4 månader!
Men sen behöver jag aldrig mer tänka på psykologin!!
 

Jag satte upp tavlor på väggen i går med klister lappar, men ooooooooj
När jag skulle flytta på tavlan ryckte jag väck färgen + någon träsak lr va det är???!!


Så det blir att spackla å måla om när jag flyttar:/
Eller jag hoppas att jag endast behöver spackla och måla!!


→ Common – A Dream ←




I dont need easy, I just need possible
 
ψΔςΜ↑η€


Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

kör så länge du orkar..men känn efter så d inte blir för mkt töööös!! =)

2011-09-03 @ 17:02:06
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0