vill inte

Nu ska jag packa min väska inför helgen.. ska jobba hela helgen och jag vill inte.. nej nej nej.. men men vad gör man åt saken. Det e ju pengar iaf... när jag inte jobbade en ända helg i juli så fick jag ut ca 5000kr mindre än vanligt... hmm

Så ja jag jobbar helg enbart för att få den bra ob'n... Hade gärna varit hemma hela helgen och umgåts med Johnnie. Men man måste ha pengar för att kunna överleva i dagen samhälle.

Godluck girls på tjejmilen i helgen... tråkigt att vi kanske inte hinner säga hej. :( Men spring lite för min del osså. :D
Men mina skor hade ju inte varit helt fel att få tillbaka.. haha

Nä nu måste jag gå å kissa... ni vet jag e kissinödig å då e det bra att kissa annars får man ont i magen säger mamma och mamma har rätt.

Puss Puss

M!ch£ll£

Kommentarer
Postat av: Yasss

:) ja mamma har rätt!!



2011-09-02 @ 13:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0